• phone 077-8040018
  • שאלות ותשובות

    הזמנה ותשלום

    למזמינים בפעם הראשונה

    דאגנו שתהליך ההזמנה מהחנות המקוונת שלנו יהיה פשוט ככל האפשר. תוך מספר לחיצות תוכלו להבטיח שמוצרכם הראשון מדוטאש כבר נמצא בדרך אליכם.

    1 -בחרו באפשרות מתוך תפריט הניווט העליון. אתם יכולים לבחור בקטגוריית מוצר ספציפית או בקולקציה המופיעה בתפריט להצגת מלוא מגוון המוצרים שהיא מכילה.

    2 -לחצו על המוצר להצגת פרטים נוספים.

    3 – בחרו את כמות המוצרים הרצויה באמצעות התיבה הנפתחת.

    לחצו על כפתור “הוסף לסל”. הפריט כעת נמצא בסל הקניות שלכם. אתם יכולים להמשיך בתהליך הקנייה, להציג את תכולת הסל או להשלים את תהליך ההזמנה באמצעות כפתור התשלום.

    5 – כעת עקבו אחר ההוראות הפשוטות להשלמת תהליך ההזמנה. הזינו את פרטיכם בשדות הנתונים והמשיכו בהשלמת תהליך ההזמנה.

    כבר הזמנתי מהאתר

    אם יצא לכם כבר להזמין מדוטאש, אתם יכולים להאיץ את תהליך השלמת הקנייה על ידי שימוש בפרטים השמורים בחשבונכם;

    1 - כדי להיכנס לחשבונכם, לחצו על כפתור “החשבון שלי” הנמצא בפינה הימנית עליונה של המסך.

    2 - הזינו שם משתמש/כתובת דואר אלקטרוני וסיסמא. אתם כעת מחוברים לחשבונכם. כעת תראו שהשדות בעמוד השלמת תהליך ההזמנה כבר מכילים את פרטיכם הרלוונטים.

    3 – בחרו באפשרות מתוך תפריט הניווט העליון. אתם יכולים לבחור בקטגוריית מוצר ספציפית או בקולקציה המופיעה בתפריט להצגת מלוא מגוון המוצרים שהיא מכילה.

    4 – לחצו על המוצר להצגת פרטים נוספים.

    בחרו את כמות המוצרים הרצויה באמצעות התיבה הנפתחת.

    6 – לחצו על כפתור “הוסף לסל”. הפריט כעת נמצא בסל הקניות שלכם. אתם יכולים להמשיך בתהליך הקנייה, להציג את תכולת הסל או להשלים את תהליך ההזמנה באמצעות כפתור התשלום.

    7 – כעת עקבו אחר ההוראות הפשוטות להשלמת תהליך ההזמנה.

    איך אני משנה את כתובות החיוב והמשלוח שלי?

    1 – הכנס/י לחשבונך ע”י לחיצה על כפתור “המשתמש שלי”, באזור הימני העליון של המסך.

    2- לחץ/י על "המשתמש שלי " ובחרו ב"הצג כתובות"

    3 – אם טרם הוספת כתובות למשלוח, לחץ/י על “הוסף כתובת חדשה”.

    4 – כדי לערוך כתובת קיימת, פשוט לחץ/י “ערוך” בכתובת קיימת כדי לערוך אותה.

    (כברירת מחדל, כתובת המשלוח משמשת גם ככתובת החיוב)

    איך אני יכול/ה לשלם?

    שלמו על הזמנתכם בקלי קלות!

    אתם יכולים להשתמש ישראכרט, מאסטר קארד, ויזה, אמריקן אקספרס ופייפאל כדי לרכוש מוצרים מדוטאש.

    יש לבצע את התשלום בעת ביצוע ההזמנה.

    ברגע שתשלומכם יאושר, תקבלו את אישור התשלום ומספר מזהה עבור ההזמנה בדואר האלקטרוני. במידה ותשלומכם לא יאושר, תינתן לכם אפשרות לבחור באמצעי תשלום אחר או ניסיון נוסף לשלם בעזרת אותו האמצעי שבחרתם.

    עד כמה התשלום שלי מאובטח?

    אצלנו בדוטאש אתם יכולים לקנות בראש שקט, בידיעה שכל עסקה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר באמצעות הצפנת SSL, ובנוסף כל כרטיס אשראי שמוזן באתר עובר הצפנה העומדת בתקן PCI DSS ולפיכך איננו שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם. אנו בדוטאש מבטיחים כי זוהי שיטת התשלום המאובטחת ביותר.

    משלוחים

    לאן אתם יכולים לשלוח הזמנות?

    ביכולתנו לשלוח את הסחורה שרכשתם לכל כתובת, בין אם זו כתובת ביתכם, עבודתכם או כתובת חבריכם. אנא וודאו כי מילאתם את כתובת המשלוח הנכונה והרצויה בעת השלמת תהליך ההזמנה.

    יובהר כי ישנו תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו’. התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.

    מה עליי לעשות אם הזנתי כתובת משלוח שגויה?

    ההזמנות מעובדות במהירות האפשרית ומסיבה זו איננו יכולים להבטיח שינויים בהזמנתך לאחר שהיא הוגשה.

    במידה והזנת בטעות כתובת משלוח שגויה, אנא צור/צרי איתנו קשר ויידע/י אותנו שאת/ה צריך/ה לעדכן את הכתובת שלך. . נא לכלול את השם המלא שלך, מספר ההזמנה, ואת כתובת המשלוח הנכונה.

    מתי אקבל את המוצרים שהזמנתי?

    זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.

    זמן אספקת המשלוח נמדד החל מקבלת אישור ההזמנה ע”י החנות.

    החלפות החזרות וביטול

    מה מדיניות החליפין שלכם?

    החלפת מוצרים תינתן עד 14 יום מיום קבלת המוצר בהצגת חשבונית או שובר החלפה מקורי מדוטאש, יחד עם הקופסה שבה הוא נשלח ובתנאי שלא נעשה בו שימוש. 

    החזר כספי לא יינתן על מוצרים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת. החלפת מוצר נתון מוגבלת לפעם אחת בלבד. לא ניתן להחליף מוצר שכבר הוחלף.

    במידה ותרצו להחליף למוצר מדגם אחר, אנו נבטל את הרכישה המקורית ותוכלו לבצע הזמנה חדשה באתר.

    כאשר המוצר להחזרה יגיע, יישלח אליכם מייל. במידה המוצר נמצא במלאי, יישלח אליכם המוצר לכתובת ההזמנה המקורית. במידה ותרצו לקבל את המוצר החדש לכתובת שונה מההזמנה המקורית, אנא ציינו זאת בבירור בטופס ההחזרה שהגיע עם ההזמנה.

    מה מדיניות ההחזר והביטול שלכם?

    בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א – 2010, החזר זה יבוצע עד 14 ימי עסקים מהמועד בו קיבלנו את המוצרימ.

    ביטול העסקה יבוצע עד 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול.

    לא יינתן החזר כספי עבור מוצר שיוצר או הותאם במיוחד ללקוח.

    החזר הכספי יבוצע לאמצעי התשלום הזהה לאמצעי התשלום בו נרכש המוצר. לתשומת לבכם: החזר כספי לכרטיס אשראי או ל PayPal עשוי לקחת 3-10 ימי עסקים נוספים (תלוי בספק שירותי התשלום ובבנק הלקוח).

    בהחלפה / החזר כספי על המוצר יופחת מהמוצר אחוז שווי ההנחה בגין העסקה כולה שניתן במעמד הקנייה המקורית. קרי, סכום ההחזר הכספי/שובר ההחלפה, יעמוד על סכום הקנייה המקורית.

    קיבלתי את הפריט הלא נכון

    אם ביצעת את ההזמנה מחנות האינטרנט שלנו וקיבלת את המוצר הלא נכון, אנא פנה/י אלינו ונעזור לך בתהליך ההחזר ו/או החזר כספי.

    ההזמנה שלי הגיעה פגומה

    המשלוחים שלנו עוברים תהליכי בדיקת איכות קפדניים לפני שהם עוזבים את המחסן שלנו, אולם קיים סיכוי קטן שהמוצר עלול להיפגע במהלך המשלוח. אנו מפצירים בכם, אל תקבלו משלוחים פתוחים/חבולים/דולפים/פגומים, שכן החזרות לא יתקבלו במקרים כאלה. במקרה של מוצר פגום, אנו נתחיל את ההחזר הכספי או את תהליך ההחלפה רק אם המוצרים יתקבלו על ידינו ללא שימוש ובאריזה המקורית שלהם עם החותמות, התוויות והברקודים שלמים.

    האם אוכל לשנות או לבטל הזמנה לאחר שהגשתי אותה?

    לאחר שביצעת הזמנה, לא ניתן לשנות אותה, אז אנו ממליצים לבטל את ההזמנה במידה והיא זקוקה לשינויים כלשהם.

     

    "
    Sale

    Unavailable

    Sold Out